HTML

Utolsó kommentek

Zene füleidnek

2007.07.14. 01:27 ___________________________ (törölt)

Most csak röviden, aztán pár napig nem leszek. Jobb klikk ide, letöltés. Ez egy MP3, tök legális, a szerzőktől. Hallgassátok meg, lehetőleg ne halkan, lehetőleg ne monitorhangszórón, hanem valami rendesen (vagy fejhallgatón, ráadva a kakaót), és nem is feltétlenül színjózanon :-) Kíváncsi vagyok a véleményetekre. Én még embereket nem láttam úgy bulizni-ünnepelni-őrjöngeni-nemtudommicsinálni, mint erre. Majd leírom a részleteket később. 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://neokon.blog.hu/api/trackback/id/tr42117769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.20. 00:58:01

Bocsika, de ez egyszerűen borzalmas. Mike Oldfieldet hallgattál már?

___________________________ (törölt) 2007.07.20. 19:00:45

Hogyne, remekül lehet aludni rá. Erre meg 50 ember és 5 liter almapálinka reggel ötig ugrált mint az őrült egy Becske melletti réten, pedig majd' mind enmúltak már 25.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.23. 00:09:52

Egy deci almapálinka per kopoltyú az egy nagy semmi... De ha te az Amarokra elalszol, akkor menj el a traumatológiára, és húzasd helyre az ízlésficamodat!:)

___________________________ (törölt) 2007.08.07. 23:32:42

Azért azt meg kell állapítanom, hogy a Vörös Rébék iránt tökéletesen képtelen vagyok az érdeklődés leghalványabb nyomát se felkeltenem :-) Próbálkoztam anno a valod.hu-n, próbálkoztam egy-két fórumon - semmi. Lehet, hogy nekem nem jó (vagy szokatlan) az ízlésem? El kell ismerjem, így mp3-ban hallva nekem se jött volna olyan nagyon be. Ehhez rét, tábortűz, úgy ötven nagyon jó fej ember, és egy brutális adag almapálinka kellett :-)

Molnargoreny, az almapálinka is olyan, hogy az átlag az lehet 1 deci/kopf, de az eloszlása a normál eloszlást követi, a haranggörbét :-)
süti beállítások módosítása