HTML

Utolsó kommentek

Na, ez a nem semmi

2007.06.27. 21:41 ___________________________ (törölt)

Erre gondolok.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://neokon.blog.hu/api/trackback/id/tr37107363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.29. 23:54:09

Min csodálkozol? Nem tudtad? Jó, én szakmabeli vagyok, mégpedig nagyon széles rálátással (bármikor beülhetnék a hájfejű hülye Ágika székébe, tízszer jobb eredménnyel), nekem ez nem újság. Két nagyon jelentős deficitforrás van ma nálunk, az egészségbiztosítási alap és a nyugdíjalap. Ezzel a kormány két legyet üt egy csapásra: egyrészt spórolja az egészségügyi kiadást, másrészt a szó szoros értelmében megdögleszti a nyugdíjasokat. Az orvosk többségében mindennek dacára van ugyanis szakmai becsület, ezért a most kialakuló várólisták (reménytelen) végén épp az öregek vannak.

Mondok mást. Elértük, hogy ésszerű időn belül mindenki kaphatott vesét - a hetven fölöttiek is. Nem is volt kevés a donor, hála a motorosoknak... Most finanszírozás hiányában műtétek feleződnek, várólista nyúlik, hetven fölötti meg baromi drága, szar életminőséget adó dialízissel permanensen haldoklik egy-két évet, mire jön a megváltó tüdőödéma. Merthogy ebben is a fiatalok kerülnek előre - szakmailag indokoltan.

___________________________ (törölt) 2007.06.30. 15:07:28

Szakmabeli? Akkor te nem az vagy, akinek végig hittelek - aki Melnyikov néven írogatott régen a fórumokra? Az a koma mindig is újságíró meg DJ meg ilyesmi volt...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.07.01. 14:40:13

Nem bizony. Én mindig a molnárgörény (Mustela eversmanni) nicket használtam, és nem is fordultam elő sokat a neten, nem vagyok kockafejű. Azt nem tudom, Melnyikov kicsoda, de mintha valami Lenin előtti forradalmár lett volna, nem? Régen nem is írogattam fórumokra.
süti beállítások módosítása